خودآرائی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زن علاقه ی شدیدی به نمایش و خودآرائی دارد و اگر قانون و دستوری در کار نباشد ، می خواهد تا آنجا که ممکن است عریان گردد و مردان را به خود جذب کند.

اینگونه گویند ،زن و مرد همچون پنبه و آتشند، گزاف نگفته اند. بنابراین باید قانونی درمیان باشد تا پنبه آتش نگیرد و هرچه بین این دو فاصله و جدایی باشد ، خطر دورتر خواهد بود. برای جلوگیری از خطر هیچ عاملی موثر تر از پوشش زن نیست.بیشتر بی ناموسی ها و زنا از ناحیه زنان شروع می شود ، بسیار شنیده شده که زن یا دختری را ربودند بعد معلوم شده که آن زن یا دخترحجاب و پوشش درست نداشتند ولی هیچ وقت شنیده نشده که به زن یا دختر سر به راه و با حجاب و دارای پوشش اسلامی تجاوز کرده باشند.

پیامبر اکرم(ص) با توجه به همین موضوع فرمودند:" زن موجودی بی حفاظ  و آسیب پذیر  و به خطر شهوت نزدیک است ، وقتی از خانه خارج شد شیطان او را احاطه می کند و او در وادی نفوذ شیطان قرار می گیرد."

آری پیکر زن این چنین شهوت انگیز و تحریک کننده است،حال اگر این موجود بی حفاظ خود را در میان حصار پوشش قرار ندهد به راستی چقدر به خود و اجتماع آسیب می رساند؟؟!  از این رو می بینیم بسیاری از فسادها و تباهیها از ناحیه ی بی بند و باری زنان شروع می شود.

سر چشمه ی اصلی چشم چرانی مردها از عدم پوشش زنان شروع میشود وقتی که نگاه مرد به بدن زن افتاد، بدن نیمه عریان زن از یک طرف و اطوار و طنازی او و طرز راه رفتن و سخن گفتن او از طرف دیگر ، نگاه مرد را تندتر و طولانی تر می نماید.درنتیجه همین نگاه های به نظر ساده موجب حوادث مرگباری می گردد تا آنجا که آمار می گوید : درسال 1962 در نیویورک بر اثر چشم چرانی 2766 تصادف اتومبیل رخ داد و بر اثر این بیماری 60 درصد از ازدواج ها به جدایی و طلاق ختم گردید و500 پرونده نزاع و قتل بسته شده است.

این کاملا سخن بی پایه و اساسی است که :  "اگر پوشش برای زن نباشد عطش مردها کمتر میشود و مشکل حل خواهد شد."

 چنانچه تجربه نشان می دهد مردها هرچه بیشتر به زنان بیگانه نگاه کنند و در این مسیر بیشتر قدم بردارند ،تشنه تر و بی باک تر خواهند شد.

.

در نتیجه : اگر سفارشی به زن شده به خیر او و جامعه ی اوست زیرا دستور ، از خدای آفریدگار و مهربان است و او که مارا ساخته و آفریده  و به ما لطف دارد هرگز قانونی مزاحم و بدون فایده فردی و اجتماعی برای ما وضع نمی کند.

 

برگرفته از کتاب "پوشش زن در اسلام"

نظرات شما عزیزان:

ساعت18:18---28 خرداد 1392

موافقم . دقیقا همینطوریه که شما میگی.
من هم منظورم از اینکه این مساله باید با دلیل مطرح بشه هم همین فرهنگ سازی بود فقط تفاوت حرفم با شما در انتخاب کلمات بود.
مسلما غرب بی تاثیر نیست ولی ما هم نباید ضعف عملکرد خودمونو انکار کنیم.
اگه اونا برای بدحجابی جوونای ما دارن هزینه میکنن ما باید ده برابر اونا واسه حفظ و بقای حجاب هزینه کنیم و این کار هم از روی علم و آگاهی باید انجام شه نا با زور و کتک کاری و رفتارهای هیجانی که قطعا در دراز مدت این مساله رو به بحران تبدیل میکنه.....کما اینکه این اتفاق داره کم کم می افته.
اگه یه نگاه کوچیک کنید می بین اکثر رفتارهای ما مقابله ای بود متاسفانه.
غرب از ماهواره واسه تخریب جوونای ما استفاده کرد , در عوضش ما اومدیم شبانه ریختیم تو خونه های مردم و دیش های ماهواره رو شکوندیم .
با این کار علاوه بر اینکه نتونستیم جلوشو بگریم که هیچ , طوری شده که الان تو همه خونه ها یه دیش نصبه.
اگه ما از همون اول از راه فرهنگ سازی وارد عمل میشدیم شاید خیلی راحتتر و با هزینه کمتر میتونستیم این توطئه رو خنثی کنیم.
این کارتون خیلی عالیه و امیدوارم با تلاش شما و با راهنمایی ها ی دوستان بتونید قدمی تو این راه بردارین .
برای خاتمه به حرفام استناد میکنم به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری درباره ی حجاب که واقعا حکیمانه گفتند:
** خودتون رو مجهز به سلاح استدلال کنید وبعد در کانونهای فرهنگی پذیرای جوان باشید, با رو خوش پذیرای جوان باشید , با سماحت با مدارا.
"و سنته النبی مدارا الناس"...مدارا کنید.
ممکنه ظاهر زننده ای داشته باشه , خب داشته باشه !
ایا مصلحته ردش کنیم؟...حقه؟....نه !
بعضیها دلباخته ی به این اهدافها و ارمانها هستن ولی یه نقصی داره.نقص او ظاهره , نقضهای این حقیر باطنه , نمی بینند .
گفتا شیخا من آنچه گفتی هستم/آیا تو چنان که می نمایی هستی؟
ما هم یه نقص داریم اون هم یه نقص داره. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته نهی از منکر هم انسان میکنه. نهی از منکر با زبان خوش , نه با ایجاد نفرت. **

پاسخ:سلام... اصلا اجبار در حجاب درست نیست،درواقع وقتی کسی ندونه که چرا حجاب میکنه و چادر میزاره یعنی اجباری وجود داره... آمریکا هم دشمن بزرگ ماست پس نمیشه انتظار داشت که جوونای ما رو به حجاب دعوت کنه... درواقع پشت هر فیلمی از ماهواره چند روانشناس هست برای اینکه افکار و عقاید جوونای ما رو تحریک کنه و ببره به سمت غرب!

وقتی مردم نفهمند که ماهواره چه اثراتی داره پس با شکوندن دیش نمیشه کاری کرد.

و وقتی دختر و پسرای ما نفمند حجاب و عفاف و کنترل نگاه یعنی چی ، جمع کردن دخترا و پسرا با سرو وضع بد هیچ فایده ای نداره و فقط تلف کردن وقته.

خانواده مهمترین عنصر برای فرهنگ سازیه و بعدش هم مدرسه. مدرسه خیلی تاثیر گذاره... مدرسه ی ما یه مدرسه ایه که گذاشتن چادر توش اجباریه، این یه اشتباه بزرگه.. هستن از دوستان من که فقط چادر رو تو دستشون نگه میدارن و میان مدرسه و حتی مسخره میکنن.... واقعا متاسفم.

از شما هم ممنونم به خاطر نظراتتون.موفق باشید-یاحق



بچه آبی
ساعت2:49---27 خرداد 1392
سلام به بهترین دوست دوران زندگیم

کاملا درسته

هرچی نظر میزارم ثبت نمیشه

نمیدونم چرا

با تشکر
پاسخ:سلام به داداش خودم! نمیدونم، درکل این لوکس بلاگ یه خورده مشکل فنی پیدا کرده. اشکالی نداره.. فدای سرت یاحق


سید جابر
ساعت18:50---25 خرداد 1392
سلام.

خیلی آموزنده بود.

اگه موضوعی با دلیل مطرح بشه مطمئنا اثرش چند برابره.

اگه هم بخوایم با زور چماق با یه موضوعی مقابله کنیم متاسفانه کاری که از پیش نمیبریم که هیچ موجب کنجکاوی بیشتر مردم و در نتیجه رواج بیشتر اون میشیم و این کارمون میشه مصداق صفرا فزودن سرکنگبین !

(( از قضا سرکنگبین صفرا فزود/روغن بادام خشکی می نمود ))

خیلی خوبه که همه با دلیل بفهمن
پاسخ:سلام... ممنونم ازتون... مهم فرهنگ سازیه ، اگه فرهنگ حجاب در جامعه ی ما جا بیفته کسی به سمت بی حجابی نمیره. در واقع غرب و عوامل غربی تاثیر زیادی روی بی حجابی خانومهامون دارن. به امید روزی که بی حجابی در جامعه ی ما به حداقل برسه-یاحق


pedram
ساعت13:27---25 خرداد 1392
salam

bebakhshid bayad ch joori tarikho doros konam?
پاسخ:سلام... بعد از هر پستت تاریخ و ساعت رو تنظیم کن. پست های قبلی رو هم درست کن یاحق


بامرام
ساعت11:39---25 خرداد 1392
سلام آبجی زهرایی خودم

عالی بود باید بیشتر و بهتر از این بشه

بحث حجاب خیلی کار لازم داره که اکه از طرف خود خانومها باشه تاثیر گذارتره

راستی بحثتو هدفمند پیش ببری بهتره

یاعلی
پاسخ:سلام داداش...حتما این کار رو می کنم ... فعلا دنبال کتاب هایی در این زمینه هستم ... میخوام یه متن جالب بنویسم ممنونم که بهم سر میزنی-یاحق


دوستی که فقط 20روز ازت کوچکتره
ساعت21:01---21 خرداد 1392
مطلب قشنگیه مرسی ارمیتا جون
پاسخ:سلام بهترین دوستم... حتما حالت خوبه!!! راستی 20 روز خیلی مهمه که من ازت بزرگترم! خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی،البته تعجب هم کردم منتظرتم ،بازم بیا... موفق باشی-یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:حجاب,زن,مرد,نگاه,علاقه, ] [ 16:28 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق