آمار حیف که تموم شد....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

سلام... چه شبهای رویایی بود شبهای قدر امسال و چه لحظه های شیرینی بود لحظه های مناجات با خدا.... ای کاش در همه ی شبها چنین مناجاتی با خدا داشته باشیم.

هرشب شب قدر است      اگر قدر بدانیم

نمیدونم تک تک ماها سال آینده مون رو چطور واسه خودمون تو اون شبها رقم زدیم و این رو هم نمیدونم که آیا ما سال بعد هم به این مهمونی دعوت میشیم یا نه؟!! امیدوارم که در اون شبهای عزیز به فکر همه ی بیماران و همه ی کسانی که محتاج دعای ما هستند بوده باشید.

من برای همه ی مسلمون ها دعا کردم و آرزوی عاقبت بخیری....و امیدوارم خدا چیزی رو برامون رقم بزنه که خودش میخواد نه اون چیزی رو که ما میخوایم.

و چه روز پرهیاهویی بود روز جهانی قدس. روزی که مردها و زن های مسلمون با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا رو سر دادند... و چقدر لذت بخش بود حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس و صف کشیدن در مصلی نماز جمعه...... و چه دل نشین بود عید فطر...... عید یک ماه بندگی خداوند و دستهای پاکی که به سمت خدا بلند شد و ندای" اللهم اهل الکبریا والعظمه و اهل اجود والجبروت"همه جا را فرا گرفت و همه در حال و هوای دیگر بودند و همه لبریز از احساسی شدند که پاداش یک ماه روزه داری خالصانه بود.

باید در همه ی روزهای سال شیرین زندگی کنیم و اجازه ندیم تلخی گناهان ریز و درشت دامن زندگیمون و ثانیه هامون رو بگیره.... خوب بودن فقط مختص یک ماه نیست ... درتمام ایام سال باید خوب بود.

خلاصه ماه رمضون سال 92 هم با همه ی شیرینی ها و گاه تلخی هایی که خودمون ساختیم تموم شد و رفت و ما موندیم و .... خدا.....

قطاری به سمت خدا می رفت ... همه سوار شدند،وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند و یادشون رفت مقصد خدا بود نه بهشت...     سالتون عسل-یاحق

آرمیتا-مدیر وبلاگ منتظران ظهور


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:قدس,عیدفطر,شب قدر,آرزو, ] [ 16:42 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق