..........X............
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 وقتی که غمگینی دنیا رو زیرو رو میکنم فقط برای لبخندت ..........

فقط بخند .... که لبخندت غوغا میکنه تو دلم .....

.

.

فقط بخند .....

.

.

وقتی میخوامت و نیستی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد ،
فقط ذره ذره ایوب میشم.........



نظرات شما عزیزان:

مامان آرمیتا
ساعت14:48---21 بهمن 1393
خدا صبرت بده خیلی سخته درکت می کنم
پاسخ:شاید باورتون نشه ولی من همیشه شمارو مثل خواهر بزرگترم دوست داشتم و دارم. سخته... خیلی سخت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, ] [ 19:30 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق